דלג על התפריטים

חיפוש צבר רפואה

מה ברצונך למצוא?

רוצים להתייעץ?

    צור קשר

    אשפוז פנימית בבית למבוטחי כללית

    אשפוז בית למבוטחי כללית

    היום, עולם הרפואה מכיר בשפע היתרונות הקיימים בהענקת טיפול רפואי לחולים, אפילו במצבים מורכבים, במודל של אשפוז בית וכאשר המטופלים נשארים בסביבה המוכרת, הנוחה והנעימה של ביתם. קופת חולים כללית היא בהחלט מובילה בהפיכת הבנה זו לאפשרות טיפולית מעשית עבור מבוטחיה, עם כמה וכמה אפשרויות של אשפוז בית למבוטחי שירותי בריאות כללית, כולל קבלת השירות דרך צבר רפואה, המובילה בישראל בתחום אשפוז הבית. השירות ניתן במימון מלא של שירותי בריאות כללית, ללא תלות בביטוחים משלימים או פרטיים. נציין כי על אף שלחלק מהאנשים האפשרות של אשפוז בית נשמעת דמיונית, היא כיום בהחלט זמינה, נגישה והופכת ליותר ויותר נפוצה, כאשר גם משרד הבריאות וגם קופות החולים ובתי החולים מעודדים את המעבר למודל זה, במקרים מתאימים, כדי לספק לחולים עצמם תנאים משופרים וטובים יותר וגם להוריד את העומסים ממערכת הבריאות הציבורית. ביותר ויותר מצבים רפואיים, כולל אקוטיים וכולל מורכבים, מטופלים יכולים לבחור לקבל את מלוא הטיפול והתמיכה בביתם ולא להתאשפז בבית חולים.

    אודות שירות אשפוז בית

    עולם הרפואה מתקדם ליותר פתרונות של אשפוז ביתי, למגוון רחב של מצבים רפואיים. אך, מן הסתם כל סוג של מצב רפואי רלוונטי מצריך יישום מסוים ושונה של שירות אשפוז בית כללית, לכן חייבים לוודא התאמה של כל חולה ומטופל לשירות ולפעול בערוצים הבירוקרטיים והרפואיים המקובלים בקופ"ח. כך למשל צרכי האשפוז והטיפול שונים מאוד במאושפז בית המתמודד עם זיהום חריף לעומת חולה מורכב המצריך אשפוז, חולה עם אי ספיקת לב או לעומת אשפוז של חולים סופניים במסגרת הוספיס בית.


    יתרונות האשפוז בבית

    • צוות רפואי קבוע הזמין עבורכם 24/7 – רופא/ה, אח/ות, עו"ס ואנשי מקצועות בריאות נוספים לפי הצורך.
    • ניתן לקבל את השירות בכל מקום בארץ, בבית המטופל.
    • גם במהלך אשפוז בית למבוטחי כללית, נשמר רצף טיפולי מול הקופה וכל המידע מועבר לקופה.
    • קבלת מענה רפואי וטיפולי מלא, בסביבה המוכרת והנעימה של הבית (כולל גם עם ליווי וטיפול ע"י המטפל העיקרי השוהה בבית).
    • סיכון מופחת לזיהומים ולהתפתחות סיבוכים נוספים המקושרים לאשפוז בבתי חולים.
    • יצירת סביבה תומכת ועם ליווי יותר צמוד, עוטף ותומך של בני המשפחה – יותר קל להיות בבית מאשר בביה"ח.

     


    כיצד ניתן לקבל את השירות במימון קופת החולים?

    ישנם כמה וכמה מצבים רפואיים המאפשרים לקבל את הטיפול הרפואי הנדרש גם בסביבה הביתית, כאשר כיום הנושא גם מעוגן בכמה אופנים בזכויות החולים ומבוטחי קופות החולים. עם זאת, כמובן שלא בכל מצב רפואי ניתן לקבל טיפול הולם ומתאים בבית ובהחלט ישנם מצבים שעדיין מחייבים אשפוז בבית חולים.

    כדי להיכנס למודל של אשפוז בית של שירותי בריאות כללית, יש ברוב המקרים לקבל הפניה לשירות מהרופא המטפל בקהילה דרך קופת החולים. במקרה של הגעה למיון או יציאה מאשפוז בבית חולים, יש לקבל אישור כתוב לגבי התאמה לשירות אשפוז ביתי. כמובן שצוות צבר רפואה מלווה אתכם בכל מה שצריך ויעשה הכל כדי שתוכלו לקבל שירות אשפוז ביתי דרך קופ"ח כללית ובמימון מלא של הקופה.