דלג על התפריטים

חיפוש צבר רפואה

מה ברצונך למצוא?

רוצים להתייעץ?

    צור קשר

    טיפול בפצעים קשיי ריפוי

    טיפול בפצעים קשיי ריפוי

    צבר רפואה מציעה שירות של טיפול בפצעים קשי ריפוי בבית, בסביבתו הטבעית והנינוחה של המטופל. השירות ניתן על ידי צוות מומחה המיומן בטיפול בפצעי לחץ במסגרת הבית, ונמצא בזמינות מלאה למטופל ומשפחתו במשך כל ימות השנה.


    לאילו מקרים מתאים שירות ריפוי פצעים בבית?

    תהליך ריפוי פצע הינו תהליך טבעי בגופנו המתקיים מיד עם היווצרות הפגיעה. במקרים בהם יש הפרעה של רצף הריפוי, הפצעים אינם מחלימים כצפוי ועלול להיווצר מצב בו הריפוי מתעכב. במצב זה הפצע מוגדר כ”פצע קשה ריפוי” או “פצע מורכב”. מכיוון שתהליך ריפוי הפצע הנו תהליך המתרחש באופן טבעי בגופנו, מטרת העל של המטפלים בפצעים הנה לאפשר לגוף לתפקד בצורה מיטבית, בכדי לאפשר ריפוי טוב ומהיר של הפצעים.
    המודעות לבעיית פצעים קשי ריפוי מורכבים הולכת וגדלה בכל העולם המערבי, כאשר הגישה הרווחת מזה שנים רבות היא הגישה הטיפולית הרב-מקצועית. גישה זו מדברת על “טיפול במטופל עם פצע ולא בפצע של המטופל“.

     

     

    פצעים ברגליים כסיבוך של 
    מחלת סכרת – “כף רגל סכרתית”

    פצעי לחץ

    פצעים על רקע 
    אי ספיקה ורידית / עורקית

    פצועי טראומה; כוויות, חבלות,
    פצעי לחימה וכדומה

    פצעים ניתוחיים 
    שהסתבכו


    מה כולל טיפול ריפוי פצעים ביתי?

    • אחות פצע שמגיעה לביקורי בית וטיפול בפצעים.  
    • ליווי וזמינות טלפונית של האחות 24/7.
    • פתרון בעיות רפואיות נלוות – איזון כאב, מחלת חום, טיפול בפצע ניתוחי, איזון גורמי סיכון של מחלות רקע.
    • הדרכה על מיצוי זכויות לקבלת שירות פנימית בית לפצעים קשיי ריפוי מול קופות החולים, ביטוח פרטי, ביטוח לאומי.

    טיפולים אלו ניתנים על ידי צבר רפואה במסגרת פרטית בלבד.


    שאלות ותשובות

    בשלב הראשון יגיע אליך הביתה צוות הכולל רופא ואחות פצעים. הם יבצעו הערכה ראשונית של מצבך הכללי ומצב הפצע. בשלב זה יתבצע טיפול בפצע וחבישה שלו, תוך שימוש בחומרי החבישה המתקדמים ביותר שקיימים כיום בארץ. במידה ויש "מטפל עיקרי" שיכול לבצע את הטיפול הוא יקבל הדרכה מפורטת כיצד לבצע את החלפות החבישה באופן סדיר. במידה ואין, ניתן לקבל שירות זה דרכנו. בכל מקרה, הרופא והאחות ישובו להערכות חוזרות לפי התכנית שתקבע בתום הביקור הראשוני.

    אנחנו מאמינים שהטיפול חייב להיות ב"מטופל עם פצע" ולא רק בפצע. לכן, מלבד צוות טיפול מקצועי לפצעים, קיים אצלנו צוות רחב שנותן טיפול מקיף למטופל – רופא משפחה מיומן, עובדת סוציאלית, דיאטנית, פיזיותרפיסטית.

    כל מטופל מקבל את פרטי ההתקשרות האישיים של הצוות המטפל למידת הצורך. אנחנו זמינים עבורכם 24/7 בכל ימות השנה, כולל שבתות וחגים.

    תכנית הטיפול מוגדרת ומותאמת לפי מצבו הרפואי של המטופל, ולאחר תהליך אבחון והערכה שאנו מבצעים נוכל להעריך את משך הזמן הנדרש לטיפול. בהתאם לתוכנית תיקבע גם תכיפות הביקורים של כל אחד מאנשי הצוות.